تئاتر

اجرای کنسرت و تئاتر برای ماشین‌ها

به گزارش باکس افیس ایران: اولین سالن تخصصی روباز اجرای تئاتر و کنسرت با ظرفیت ۶۰۰ خودرو با سرمایه‌گذاری گروه هنری و موسسه تجربه هنر نمایش، ساخته شد.

اولین سالن تخصصی روباز برای اجرای تئاتر و کنسرت به نام زنده‌یاد هما روستا، بازیگر نام‌آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون نام‌گذاری شده است. این سالن به سیستم تخصصی صدا، نور و ال ای دی‌هایی وسیع تجهیز شده است و دارای استیجی مسقف به ارتفاع ۱۲ متر، در ابعاد ۵۰۰ مترمربع است تا امکان اجراهایی زنده و با کیفیت، جهت تئاتر و کنسرت فراهم شود.

ایده ساخت این سالن در دوران تعطیلی سالن‌های تئاتر و موسیقی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، توسط همایون غنی‌زاده ارائه و طراحی شده است تا از این طریق، هم بخشی از فعالیت‌های هنری دوباره به حیات خود ادامه دهند و هم مخاطبان از این مکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانند استفاده کنند.

فاز اول پروژه و استقرار سالن هما روستا در شهر آفتاب است که ۲ ماه از مراحل ساخت خود را پشت گذاشته است و به زودی افتتاح می‌شود. مدیریت این پروژه به عهده محمد قدس است. ظرفیت این سالن در زمان اجرای تئاتر یا کنسرت، با ماشین حداکثر ۶۰۰ خودرو بوده و در مجموع می‌تواند پذیرای ۲۰۰۰ نفر در هر رویداد هنری باشد.

نازنین گودرزی مدیر اجرایی، محمد جابری، مدیر فنی و امیرحسین بزرگ‌زادگان به عنوان مدیر تبلیغات سالن هما مشغول به فعالیت هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند