جشنواره

«چوب» مسافر روسیه شد

به گزارش باکس افیس ایران: مستند کوتاه «چوب» به کارگردانی مرتضی پایه‌شناس به بخش مسابقه نهمین جشنواره «ال‌ای ام پی ای» روسیه راه یافت.

تجربی و پویانمایی، مستند کوتاه «چوب» به کارگردانی مرتضی پایه‌شناس به بخش مسابقه نهمین جشنواره فیلم «ال‌ای ام پی ای» (LAMPA) روسیه که از ۳ تا ۸ اکتبر برابر با ۱۱ تا ۱۶مهرماه امسال در شهر پرم روسیه برگزار می‌شود، راه یافت.

جشنواره بین المللی فیلم «ال‌ای ام پی ای» (LAMPA) با هدف توسعه محتوای تصویری اجتماعی در جهان با موضوعاتی چون محیط زیست، توسعه پایدار، داوطلبانه و خیریه با هدف تغییر جهان به مکانی بهتر ایجاد شده، تا کنون از ۱۳۴ کشور بیش از ۱۱۰۰۰ فیلم کوتاه در مورد این موضوعات به این جشنواره فیلم ارسال شده است. این جشنواره با سازمان ملل متحد برای پیشبرد اهداف توسعه پایدار همکاری می‌کند.

پخش بین‌الملل این فیلم بر عهده واحد بین الملل سازمان سینمایی سوره است.

«چوب» فروردین ماه امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار دهمین جشنواره بین المللی Best Shorts Competition در آمریکا شد. عوامل این فیلم عبارتند از تصویربرداران: محمد سلطان، امیرحسین جان‌پناه، علی نیکبخت، اطلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان، طراح صدا: محمدحسین ابراهیمی، تدوینگر: مرتضی پایه‌شناس.

مرتضی پایه‌شناس پیشتر مستندهای «گلوله باران»، «فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه»، «جای خالی یک نفر»، «جایی که زندگی می‌کنیم» و… را کارگردانی کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند