جوان

چهار فیلم کوتاه منتخب سینمای ایران در سینماهای کرمانشاه

به گزارش باکس افیس ایران:  مسوول انجمن سینمای جوان کرمانشاه گفت: طی تفاهم‌نامه ای که با حوزه هنری استان منعقد شد قرار است هر ۲ هفته یک بار در سینما آزادی کرمانشاه و سالن آناهیتا چهار فیلم کوتاه منتخب سینمای ایران برای علاقه‌مندان اکران شود و همزمان مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

«کامران رضایی» روز یکشنبه  افزود: ورود برای تمام علاقه مندان به سینما آزاد است و از دوستداران سینما دعوت به عمل می‌آید تا در این برنامه فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: پاتوق‌های فیلم انجمن از دی سال گذشته با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه دور جدید خود را آغاز کرده است.

مسوول انجمن سینمای جوان کرمانشاه، دیگر فعالیت این انجمن را برگزاری دوره عکاسی عنوان کرد و گفت: زمان ثبت نام این دوره تا ۲۳ تیر ماه ادامه دارد و از علاقه مندان به عکاسی دعوت می‌شود در این دوره جامع عکاسی شرکت کنند.
بیشتر بخوانید

پا به پای انجمن سینمای جوان کرمانشاه از ۶۴ تا ۹۸
انجمن سینما جوان کرمانشاه کارگاه فیلمسازی تجربی برگزار کرد
فیلم کارگردان کرمانشاهی به جشنواره فیلم فجر راه یافت

ساختار انجمن سینمای جوان بر سه رکن آموزش، تولید و جشنواره بنا شده است و این ساختار به گونه‌ای است که هنرجویان آن بعد از مدتی به عنوان مربی و کادر فعال خود انجمن مشغول به فعالیت می‌شوند نمونه اش هم اغلب مسوولان دفاتر کشور هستند که خودشان به عنوان فیلمساز و عکاس هنرجو انجمن بوده‌اند.

انجمن سینمای جوان کرمانشاه افراد بزرگی در سینمای ایران تربیت کرده است از جمله «شهرام مکری» برنده تندیس جشنواره ونیز، «لقمان خالدی» مستندساز درجه یک که در فستیوال های متعدد جهانی جایزه گرفته است.

همچنین «تورج اصلانی» فیلمبردار درجه یک و صاحب تندیس جهانی، «پیام عزیزی» فیلمبردار و «آرش رضایی» تدوینگر از جمله افراد شناخته شده انجمن سینمای جوان کرمانشاه هستند که جوایز جهانی داشته اند، به طور کل دفتر کرمانشاه جزو دفاتر شاخص کشور محسوب می‌شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای سه سینمای فعال است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند