هنرمندان

هنرمندان اوتیسم شهریورماه کنسرت می‌دهند

به گزارش باکس افیس ایران: گروه «مهر و ما» متشکل از هنرمندان اوتیستیک، سندروم داون و سی پی با رپرتوار جدید اواخر شهریور ماه امسال به صحنه می‌رود.

عالم نتاج موسس گروه «مهر و ما» با اعلام این خبر اظهارداشت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم که این کنسرت اواخر شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

وی گفت: گروه «مهر و ما» ۳۰ تیرماه سال گذشته در سالن شهناز خانه هنرمندان به صحنه رفت که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد. هم‌اکنون اعضای گروه در حال تمرین هستند و قرار است با یک رپرتوار جدید به اجرای برنامه بپردازیم.

نتاج تاکید کرد: هنرمندان گروه «مهر و ما» از لحاظ آمادگی به حدی رسیده‌اند که فقط دو ماه برای هر کنسرت تمرین می‌کنند و هر روز که می‌گذرد بیشتر به توانایی‌های آنان پی می‌بریم. اعضای گروه باهوش و هوشیار هستند و خیلی خوشحال هستیم که کنسرت‌های آنان مورد توجه قرار گرفته است.

موسس گروه «مهر و ما» با معرفی گروه اجرایی کنسرت گفت: امیر شیرزادی، امیر محمد کمالی، بهنام جلالی، بهزاد جلالی، محمد زرینی خواه، امین حاجیان، میعاد عرب، مهدی رحم دل، بهاره فرشباف، داریوش چهاردلی، سمیرا آتشران، شادی شیخ محمدزاده، عطیه کتابچی، ماندانا صفوی، مریم قانعی، نازنین ایزدپناه، نرگس روشن اخگر، نسترن پورمقدم و نیلوفر روحانی اعضای این گروه هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند