بزرگ

«هریسون فورد» به بازنشستگی فکر نمی‌کند

به گزارش باکس افیس ایران: هریسون فورد ۸۰ ساله قصد ندارد از بازیگری کناره‌گیری ‌کند و می‌گوید خروج از «ایندیانا جونز» تلخ نیست، بلکه زمان بزرگ شدن فرارسیده است.

هریسون فورد از بازی در نقش ایندیانا جونز پس از فیلم «ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» کناره‌گیری می‌کند، اما این بدان معنا نیست که وی قصد دارد هالیوود را فراموش کند.

فورد در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان که هنوز پخش نشده به ایده «کناره‌گیری از بازیگری» خندید. این در حالی است که او کمتر از یک ماه دیگر (۲۲ تیر) ۸۱ ساله می‌شود.

در این مصاحبه وقتی از هریسون فورد سوال شد که آیا قصد بازنشستگی دارد، پاسخ او این بود: نه نمی‌خواهم. وقتی کار ندارم اوضاع خوب پیش نمی‌رود. عاشق کار کردن هستم. دوست دارم احساس مفید بودن کنم. جونز درون من این است که می‌خواهم مفید باشم.

چرا فورد که برای فرا رسیدن ۸۱ سالگی آماده می‌شود اینقدر علاقه به بازیگری دارد؟ او در جواب گفته است: افرادی که با آنها کار می‌کنی، صمیمیت همکاری… من برنامه‌ریزی نمی‌کنم که چه کاری در یک صحنه انجام دهم و طبیعتاً تحت تأثیر چیزهایی قرار می‌گیرم که روی آنها کار می‌کنم.

با پایان یافتن «ایندیانا جونز» قرار است فصل دوم کمدی فورد برای سرویس آنلاین اپل و درام «۱۹۲۳» برای پارامونت، پس از پایان اعتصاب نویسندگان ساخته شود. او همچنین هفته‌های اخیر را در آتلانتا گذراند تا در فیلم «کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع» مارول در نقش تادئوس «تندربولت» راس، رییس‌جمهوری آمریکا بازی کند.

در حالی که سن برای فورد فقط یک عدد است، او می‌خواست مرحله فعلی زندگی‌اش در پنجمین و آخرین فیلمش از «ایندیانا جونز» هم احساس شود و افزود همه جذابیت بازگشت برای بازی در نقش ایندیانا جونز این بود که سن او را بپذیریم و با آن شوخی نکنیم.

وی گفت: می‌خواستم این فیلم شخصیت محور باشد. و مستقیم با سن شخصیت روبه‌رو شویم. نه اینکه سن خودم را پنهان کنم، بلکه از آن در روایت داستان هم استفاده شود.

وقتی از فورد پرسیده شد که آیا خداحافظی با ایندیانا جونز تلخ است یا خیر، فورد پاسخ داد: نه. وقت آن است که من بزرگ شوم.

فورد گفت: ۶ سال پیش فکر می‌کردم شاید باید برای ساختن یک فیلم دیگر تلاش کنیم و همان موقع می‌خواستم با تاکید بر سن ساخته شود زیرا فکر می‌کنم به این ترتیب داستانی را که تصویر کرده‌ایم کامل می‌شود و به جای درستی می‌رود. یعنی در آخرین فیلم به نوعی با حس تعلیق پایان یافت و نشانه‌ای قوی و واقعی از نتیجه‌گیری در آن وجود نداشت. دلم نمی‌خواست با سن شوخی شود بلکه می‌خواستم به یک چیز واقعی تبدیل شود.

«ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» از ۳۰ ژوئن (۹ تیر) توسط دیزنی در سینماها اکران می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند