نئورئالیسم

«نئورئالیسم» به سالن ارغوان اسباب کشی می‌کند

به گزارش باکس افیس ایران:  دور دوم اجراهای نمایش «نئورئالیسم» از روز چهارشنبه، بیست و هفت اردیبهشت در سالن ارغوان آغاز می‌شود.

 نمایش «نئورئالیسم» با نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی که در دور نخست اجرای خود در خانه نمایش دا خوش درخشید و با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود، پس از چند روز وقفه، دور جدید اجراهای خود را از ساعت ۱۹:۰۰ روز چهارشنبه، بیست و هفتم اردیبهشت ماه، با تهیه‌کنندگی مشترک رسول احمدی و محمود چناری در تماشاخانه ارغوان از سر می‌گیرد.

سامنی که پیش از این تجربه کارگردانی نمایش «چشم‌ها چرا نمی‌بینند»، فیلم مستند «تاریخ همگان» و چندین پروژه هنری و ادبی را در کارنامه خود دارد، در نمایش جدیدش «نئورئالیسم»، از حضور بازیگرانی همچون(به ترتیب حروف الفبا): رسول احمدی، حمید باهوش، فاطمه زارعی، حدیث سرچشمه‌پور، مائده شهوازیان، علی عباسی، سارا علاقمند و لیدا وعیدی بهره می‌برد. همچنین از عوامل این نمایش ۷۰دقیقه‌ای، می‌توان به؛ (دستیاران کارگردان: سارا علاقمند و سارا صادقی)، (طراح گریم: وحدت سرچونی)، (طراح نور: محمد سعیدی)، (ساخت تیزر: عکاس و فیلمبردار: گئورگ هارطنی)، (طراح دکور: رویا عابدیان عمران)، (تامین دکور: saghishamlooart و Sako و decorativearte )، (اجرای نور و صدا: علی علی‌اصغری)، (روابط عمومی: سارا احمدیان)، (مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر)، (طراحی پوستر و بروشور: صادق حسینی) اشاره کرد.

سلمان سامنی در اشاره به خلاصه این نمایش اینگونه عنوان می‌کند که: نئورئالیسم داستان گم گشتگی زندگی دختری در میان مرزهای واقعیت و خیال است چرا که توان رویارویی با سیمای دهشتناک حقیقت را ندارد. این خبر در پایان خاطرنشان می‌کند، فروش روزهای جدید بلیت‌های نمایش «نئورئالیسم»آغاز شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند