«ما همه با هم هستیم» اکران ویژه عید فطر

به گزارش باکس افیس ایران در حالیکه فیلم «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی مراحل اکران و تبلیغات خود را سپری می‌کند،که قرار است بزرگترین اکران خصوصی بهار ۹۸ را تجربه کند.به احتمال فراوان یکی از پرفروشترین فیلمهای سال باشد. پخش فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی بر عهده حوزه هنری میباشد.

ما همه با هم هستیم فیلمی پربازیگر به نویسندگی پدرام پورامیری، حسین امیری دوماری و محمد داودی، کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی است. این فیلم ول شدگان نام داشت اما به دلایلی به ما همه با هم نیستیم و بعد به ما همه با هم هستیم تغییر نام داد و فیلمبرداری آن از فروردین تا خرداد ۱۳۹۷ انجام شد.مهران مدیری بعد از فیلم همیشه پای یک زن در میان است و لیلا حاتمی پس از فیلم شیدا برای دومین بار با کمال تبریزی در کمدی ما همه با هم هستیم همکاری می‌کنند. این فیلم دومین فیلم کمدی ای (بعد از خوک) است که لیلا حاتمی حضور در آن را پذیرفته‌است. این فیلم همچنین نخستین همکاری مشترک محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، مهران غفوریان، پژمان جمشیدی و سیروس گرجستانی با یکدیگر است. لوون هفتوان از بازیگرانی بود که ابتدا قرار بود در این فیلم بازی کند و از او تست گریم نیز گرفته شد اما در ۱۹ اسفند ۱۳۹۶هفتوان درگذشت و حضور او در این فیلم منتفی شد.

این فیلم در عید فطر ۱۳۹۸ شروع به اکران خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، «ماهمه باهم هستیم» روایتی کمدی از سقوط یک هواپیما و رازهای مسافران آن است که مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 

ما همه با هم هستیم
کارگردانکمال تبریزی
تهیه‌کنندهرضا میرکریمی
فیلمنامه‌نویسپدرام پورامیری
حسین امیری
محمد داوودی
بازیگرانمهران مدیری
پژمان جمشیدی
لیلا حاتمی
مانی حقیقی
هانیه توسلی
جواد عزتی
سروش صحت
بهنوش بختیاری
رضا ناجی
ویشکا آسایش
محمد رضا گلزار
مهران غفوریان
حسن معجونی
سیروس گرجستانی
هوتن شکیبا
لیدا فتح اللهی
نادر فلاح
سیاوش چراغی‌پور
سام نوری
فرزین محدث
پارسا حاجی علی
بهادر مالکی
اشپیتیم آرفی
علی شادمان
دانیال کاظمی
شیوا بلوچی
بهزاد قدیانلو
موسیقیمحمدرضا علیقلی
فیلم‌برداریفرشاد محمدی
تدوینمژده قاجاریه
توزیع‌کنندهحوزه هنری
کشورایران
زبانفارسی


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند