پاورچین

قطعا دوقطبی کردن جامعه صحیح نیست

به گزارش باکس افیس ایران: بازیگر مجموعه تلویزیونی «پاورچین» با تاکید بر اینکه دوقطبی کردن جامعه به نفع هیچ کسی نیست، گفت: عزمی باید پیدا شود که این دو قطبی را بردارد. صلاحیت این را ندارم در این باره صحبت کنم ولی می‌دانم که تقصیر هنرمندان نیست.

سپند امیرسلیمانی  در اعلام مخالفت با اعتراضات خودسرانه نسبت به فعالیت های فرهنگی و هنری بیان کرد: قطعا بردن جامعه به سمت یک دوقطبی صحیح نیست.

بازیگر مجموعه تلویزیونی پاورچین (مهران مدیری ۱۳۸۲-۸۳) افزود: عزمی باید پیدا شود که این دو قطبی را بردارد. صلاحیت این را ندارم در این باره صحبت کنم ولی می دانم که تقصیر ما نیست. این آدم ها همیشه هستند و باید دید این ها چه کسانی هستند که چند روز پیش هم به سالن کنسرت «گروه لیان» حمله می‌کنند. این آدم ها از زمانی که فیلم های سینمایی تحفه هند (محمدرضا زهتابی ۱۳۷۳) و آدم برفی (داوود میرباقری ۱۳۷۳) را از پرده پایین کشیدند حضور داشتند.

وی افزود: اثرات کارهایشان هم همین است که یک پای هنر همیشه لنگ است. چیزی را در عرض ۲۰، ۲۵ سال اخیر به من نشان دهید که پایش نلنگد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی نرگس (سیروس مقدم ۱۳۸۵) اظهار داشت: چنین رفتارهایی در جامعه باعث می شود که آدم ها بلاتکلیف می مانند و کسی که کار هنری انجام می دهد نمی داند که اثری که امروز می سازد در دولت فردا چه اتفاقی برایش خواهد افتاد.

امیرسلیمانی تصریح کرد: خبری را می خواندم که خانم نازنین بیاتی را در مشهد راه نمی دهند! یعنی چه؟ در کنسرت عده ای می روند که بزنند یعنی چه؟ شکل برگزاری کنسرت یعنی چه؟ کنسرت چگونه باید برگزار شود؟

بازیگر مجموعه تلویزیونی معمای شاه (محمدرضا ورزی ۱۳۹۵) خاطرنشان کرد: کنسرتی که از نظرشان شکل برگزاری اش مطلوب نیست را برهم می زنند، از آن سو فیلم رستاخیز (احمدرضا درویش ۱۳۹۱) را هم پایین می کشند و هرکاری که دلشان می خواهد می کنند.

وی بیان کرد: تکلیف هنر باید در این مملکت مشخص شود.

امیرسلیمانی تاکید کرد: من نمی توانم با این ها صحبت کنم چون قدرتش را ندارم اما یکبار برای همیشه باید تکلیف هنر در این مملکت مشخص شود. نمی شود یک چیزی اینجا خط قرمز باشد و در جایی دیگر نباشد و در جاهایی دیگر رنگش عوض شود. خط قرمز مشخص است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی در حاشیه(مهران مدیری ۱۳۹۴) بیان کرد: این رفتارها باعث می شود که دست و دل آدم ها به کار نرود و اساسا جامعه بدون ورزش و هنر به چه درد می خورد؟


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند