پورناظری

قدردانی یک زبان‌شناس از یک کنسرت

به گزارش باکس افیس ایران:  یکی از پژوهشگران عرصه فرهنگ و زبان‌های باستانی ایران، پس از تماشای تازه‌ترین کنسرت سهراب پورناظری و علی قمصری از آن‌ها بابت اجرای این اثر موسیقایی قدردانی کرد.

کنسرت «در هوای بی‌چگونگی» که اثری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری است، اجراهایش را از ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در کاخ سعدآباد آغاز کرده و طی روزهای پیش رو نیز به اجراهای خود ادامه می‌دهد.

ژاله آموزگار پژوهشگر شناخته‌شده فرهنگ و زبان‌های باستانی که طی روزهای گذشته مهمان این کنسرت بود، پس از تماشای این اجرا خطاب به سهراب پورناظری و علی قمصری گفت: شما میزبانان تاریخ هستید.

آموزگار دیدگاهش درباره کنسرتِ «در هوای بی‌چگونگی» را اینگونه بیان کرد: بسیار برنامه زیبایی بود. بگذارید اقرار کنم که بسیار زیباتر و بسیار بهتر از آن چیزی بود که می‌توانستم تصور کنم. خودم را خوشبخت احساس می‌کنم که به دیدن برنامه و صحنه‌ای بسیار زیبا نشستم.

کنسرت «در هوای بی‌چگونگی» تا کنون ۱۶ سانس روی صحنه رفته و شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ طی دو سانس در کاخ سعدآباد میزبان علاقه‌مندان به موسیقی خواهد بود.

کارگردان هنری کنسرت «در هوای بی‌چگونگی» رضا موسوی است. نازلی بخشایش نوازنده چنگ، کامران منتظری و حمیدرضا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای و علی قنبری نوازنده عود دیگر نوازندگان این اجرا هستند. همچنین کوارتت کانتات، هم‌آوایی در این کنسرت را برعهده دارند و گروهی از دف‌نوازان هم در بخش‌هایی از اجرا حضور دارند.

کنسرت «در هوای بی‌چگونگی» کاری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری در فضای باز کاخ سعدآباد برگزار می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند