ساترا

سریال‌های جیرانی، مهدویان و پیمان معادی مجوز گرفتند

به گزارش باکس افیس ایران: شورای صدور مجوز تولید ساترا با برگزاری ۱۱ جلسه تعداد ۴۰ طرح سریال، هشت فیلمنامه سریال و پنج طرح برنامه تلویزیونی را با حضور کارگردانان، نویسندگان و تهیه‌کنندگان بررسی کرد.

در سه ماه اول سال ۱۴۰۲ سریال‌های «زخم کاری۲»، «گناه فرشته»، «خجالت نکش۲»، «سرویس حوادث» و «افعی» از شورای صدور مجوز ساترا مجوز تولید گرفته‌اند و این شورا با برگزاری ۱۱ جلسه تعداد ۴۰ طرح سریال، هشت فیلمنامه سریال و پنج طرح برنامه تلویزیونی را بررسی کرده است.

فریدون جیرانی، محمدحسین مهدویان، حامد عنقا، پیمان معادی، رضا مقصودی، مصطفی کیایی، برزو نیک‌نژاد و منوچهر هادی از جمله افرادی هستند که با حضور در جلسات شورای صدور مجوز تولید ساترا به سوالات اعضای شورا پاسخ دادند و در نهایت موفق به اخذ مجوز تولید سریال شدند.

«زخم کاری۲» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان، «نیلوفر آبی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی، «گناه فرشته» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا، «نیسان آبی۲» به کارگردانی منوچهر هادی، «افعی» به نویسندگی پیمان معادی، «خجالت نکش۲» به کارگردانی رضا مقصودی، «خطبه عشق» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی محمد شایسته، «سرویس حوادث» به نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی از جمله سریال‌هایی بودند که در سه ماه اول سال ۱۴۰۲ از ساترا مجوز تولید گرفته‌اند.

شورای صدور مجوز تولید ساترا با حضور اعضای حقیقی و اعضای حقوقی (نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) به صورت هفتگی در ساترا تشکیل جلسه می‌دهد و طرح‌های سریال‌ها و برنامه تلویزیونی را بررسی می‌کند. در روند تنظیم‌گری تعاملی ساترا شاهد حضور نویسندگان، کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان سریال‌های نمایش خانگی در جلسات شورای صدور مجوز تولید ساترا و گفت‌و گوی ایشان با اعضای شورا در خصوص طرح‌ها هستیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند