تهیه‌کننده

حضور پاییزی«سرهنگ ثریا» در سینماها

به گزارش باکس افیس ایران:  جلیل شعبانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» از تدارک برای اکران این فیلم در ایام پس از ماه محرم خبر داد.

جلیل شعبانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج از فیلم‌های رونمایی‌شده در جشنواره چهل‌ویکم فیلم فجر، درباره برنامه‌ریزی برای اکران عمومی این فیلم گفت: با توجه به صحبت‌هایی که داشته‌ایم قطعاً این فیلم تا پیش از ماه محرم امسال اکران نمی‌شود اما در حال مذاکره هستیم تا بعد از ایام محرم آن را اکران کنیم.

وی ادامه داد: زمانی که برای اکران فیلم در نظر گرفتیم فصل پاییز و حوالی مهرماه است. این فصل از آنجایی که فصل بازگشایی دانشگاه‌هاست و غالباً دانشجوها اوقات فراغت عصرگاهی خود را با تماشای فیلم در سینما سپری می‌کنند، فصل مناسبی برای اکران فیلم است. از طرف دیگر آب و هوا هم شرایط مساعدی را برای سینما رفتن دارد. از این منظر همیشه فکر می‌کنم اوایل فصل پاییز بازه مناسبی برای اکران فیلم است.

این تهیه‌کننده سینما با اشاره به حوادث اخیر مرتبط با حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین در این کشور و تأثیر آن بر استقبال از «سرهنگ ثریا» گفت: برخی فکر می‌کردند موضوع منافقین موضوع کهنه و فراموش‌شده‌ای است و پرداختن به آن دیگر ارزشی ندارد. متأسفانه برخی از مسئولان فرهنگی ما هم چنین نگاهی داشتند اما با همین ماجراهای اخیر مشخص شد که این گروهک همچنان دارند فعالیت‌های خصمانه خود را علیه جمهوری اسلامی ادامه می‌دهند.

«سرهنگ ثریا» با نقش‌آفرینی ژاله صامتی تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف می‌پردازد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند