«جومانجی» و «زنان کوچک»؛ مدعیان سونی در گیشه هفتگی

به گزارش باکس افیس ایران: با صدر نشینی ادامه دار جنگ ستارگان در گیشه هفتگی، فیلم‌های جومانجی و زنان کوچک از محصولات شرکت سونی هم موفقیت خوبی را پشت سر می‌گذارند.

فیلم سینمایی «جنگ ستارگان:خیزش اسکای واکر» همچنان به صدر نشینی خود در گیشه ادامه می‌دهد و با فروش ۲۶.۲ میلیون دلاری روز جمعه میزان بلیت فروشی این فیلم در گیشه داخلی از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرد.

پیش بینی می‌شود سومین و آخرین فیلم از جدیدترین سه گانه جنگ ستارگان به کارگردانی جی جی آبرامز در پایان این هفته به فروشی ۷۶ میلیون دلاری خواهد رسید. در حال حاضر گیشه داخلی فیلم ۳۱۶ میلیون دلار اعلام شده که به نسبت فیلم قبلی (آخرین جدای) با ۳۲۱ میلیون دلار نزدیک به ۲ درصد کاهش داشته است این در حالی است که افتتاحیه این دو فیلم ۲۰ درصد با یکدیگر تفاوت داشته اند.

«جومانجی:مرحله بعدی» از کمپانی سونی هم در پی رقم زدن فروش ۳۳.۲ میلیون دلاری است تا جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد. این استودیو فیلم سینمایی «زنان کوچک» را نیز به تازگی اکران کرده و گفته می‌شود ۱۶.۵ میلیون دلار افتتاحیه داشته باشد. این فیلم اقتباسی به کارگردانی گرتا گرویگ در پی آن است که فروش پنج روزه خود از کریسمس را به ۳۰ میلیون دلار برساند.

«منجمد ۲» از کمپانی دیزنی هنوز هم در بین عنوان‌های داغ گیشه هفتگی است و آمار نشان می‌دهد این هفته را با ۱۶.۸ میلیون به پایان می‌رساند. «جاسوسان مخفی» انیمیشن دیگر دیزنی است که در همکاری با فاکس با نقش آفرینی ویل اسمیت و تام هالند منتشر شده و افتتاحیه ۱۳.۴ میلیون دلاری در نظر گرفته شده است.

«الماس‌های نخراشیده» هم که از مدعیان جوایز سینمایی امسال از جمله اسکار است سهمی ۹.۳ میلیون دلاری از گیشه این هفته خواهد داشت. این فیلم به کارگردانی برادران سفدی و نقش آفرینی آدام سندلر ساخته شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند