ارشاد

تلاش‌ برای تعطیلی رویدادهای فرهنگی نتیجه نداد

به گزارش باکس افیس ایران: عضو فراکسیون زنان مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را متولی صدور مجوز رویدادهای فرهنگی و هنری در کشور دانست و تأکید کرد: هیچ فرد یا گروهی حق برخورد و مقابله با کنسرت های دارای مجوز را ندارد.

شیوا قاسمی پور با بیان اینکه کسی حق ندارد با کنسرت هایی که از وزارت ارشاد مجوز برگزاری دارند، برخورد کرده و یا برای آن حاشیه ایجاد کند، اظهار کرد: وقتی فردی مجوزی دارد یا برای یک گروه موسیقی صادر می شود، وزارت ارشاد و سایر دستگاه های صادرکننده مجوزها تمام جوانب را در نظر می گیرند که اتفاقی رخ ندهد.

وی با اشاره به تلاش برخی برای ایجاد فضای دو قطبی در جامعه هنری افزود: اینها دشمنان انقلاب و نظام و مردم هستند که می خواهند با دوقطبی سازی بین مردم آنان را رو در روی هم قرار دهند.

عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به اقدامات خوب وزارت ارشاد دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر یادآور شد: می‌توان در این زمینه به برگزاری موفق نمایشگاه کتاب و جشنواره های فجر اشاره کرد.

نماینده مردم مریوان در مجلس یادآور شد که به رغم تلاش عده‌ای برای ایجاد فضای تحریمی، نمایشگاه امسال با استقبال خوب مردم همراه بود و این اقدامات برای تعطیلی رویدادهای فرهنگی نتیجه نداد.

قاسمی پور در ادامه توسعه فضای نشاط و امیدآفرینی در جامعه را وظیفه همه دستگاه ها دانست.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به تازگی در جلسه هیات دولت تاکید کرده است که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری آیین‌های فرهنگی باید مورد احترام همه دستگاه‌ها باشد؛ همه باید به این مجوزها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند