جشنواره

تقدیر جشنواره جهانی دانشجو از «بی تاب» ایران

به گزارش باکس افیس ایران: جشنواره جهانی دانشجو (Student World Impact Film Festival) از فیلم «بی تاب» ساخته مهران احمدی تقدیر کرد.

جشنواره تأثیر جهانی دانشجو (Student World Impact Film Festival) معروف به «SWIFF» رویدادی بین‌المللی است که با تمرکز بر فیلم‌های دانشجویی هر سال در نیویورک آمریکا برگزار می شود و از بهترین آثار در این حوزه تقدیر می کند.

همچنین طی ایمیل رسمی جشنواره جهانی SWIFF ۲۰۲۳ فیلم «بی تاب» مورد توجه داوران این جشنواره قرار گرفت و اینگونه توصیف کردند: فیلمی خلاقانه که مخاطب را درگیر و این امکان را می دهد، فیلم را در سطوح مختلف تفسیر کند. این فیلم گواهی بر قدرت داستان گویی است که بینندگان را در سطح احساسی و فکری درگیر می کند.

این فیلم مورد استقبال همه داوران در SWIFF قرار گرفت.

جشنواره SWIFF شرایطی را فراهم کرده است تا این کارگردان جوان بتواند با همکاری این جشنواره فیلم بلندی تولید کند و دسترسی ویژه ای جهت توزیع در Amazon Prime Video پلتفرم بین المللی داده شده است.

فیلم «بی تاب» برگرفته از ماجرای مردی است، که تلاش می‌کند با کمک روانکاو به دنیای رازآلود تاریک و روشن کودکی خود دست پیدا کند که ناگهان…

فیلم «بی تاب» به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی دکتر ساناز فتوره چی ساخته شده است.

بازیگران فیلم عبارتند از: ساناز فتوره چی، علیرضا سروش، احمد آکشته، رویا خوش سیرت و بازیگران خردسال آریو سلیمانی، نیکا هوشیار، آرین براتی و یاسمن براتی.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند