جشنواره

برنامه‌های سومین روز جشنواره فیلم و فیلم‌نامه ایثار

به گزارش باکس افیس ایران:   سومین روز از نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلم‌نامه ایثار با نمایش ۴۸ فیلم در بخش‌های مختلف و برگزاری نشست تخصصی با موضوع بررسی سینمای سرزمین‌های اسلامی و نقش صهیونیست در سینمای جهان ادامه دارد.

روز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ در سومین روز از نخستین جشنواره بین‌اللملی فیلم و فیلم‌نامه ایثار نشست تخصصی با موضوع «بررسی سینمای سرزمین‌های اسلامی» با حضور محمد ابوالجدایل از سوریه و «بررسی نقش صهیونیست در سینمای جهان» با حضور جان جیمز بویل از آمریکا ساعت ۱۷ در سالن ستاره سینما مهر کوهسنگی برگزار می‌شود.

همچنین ۴۸ فیلم در بخش‌های مختلف در سومین روز از جشنواره فیلم و فیلم‌نامه ایثار روی پرده می‌رود.

در همین راستا آثار سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی در بخش خارج از جشنواره، «های‌پاور» ساخته هادی محمدپور، «هناس» به کارگردانی حسین دارایی و «دسته دختران» ساخته منیر قیدی در این روز اکران می‌شود.

فیلم داستانی بلند «آن سوی خاطرات» به کارگردانی هاشم علیایی‌مقدم و «آب از آتش» ساخته جمال احمد نیز برای مخاطبان نمایش داده می‌شود. همچنین آثاری در قالب‌های مستند، پویانمایی، داستانی و نماهنگ اکران خواهد شد.

در بخش بین‌الملل آثاری از عراق، سوریه، افغانستان، ایران، پاکستان، لبنان، فلسطین و یمن در قالب‎های مختلف در سومین روز جشنواره روی پرده خواهد رفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند