برای اولین‌بار برای یک انیمیشن سینمایی ایرانی اتفاق می‌افتد | «بچه زرنگ» به قسمت دوم رسید

بعد از استقبال قابل توجه از انیمیشن سینمایی «بچه‌ زرنگ» و فروش ۶۲ میلیاردی‌اش در اکران، عوامل این فیلم سینمایی تصمیم به ساخت قسمت دوم آن گرفته‌اند. نگارش فیلمنامه «بچه زرنگ۲» آغاز شده و از ۸ ماه دیگر وارد مرحله تولید خواهد شد.

به گزارش باکس آفیس ایران، حامد جعفری، تهیه‌کننده «بچه زرنگ» و مدیرعامل گروه هنر پویا در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرده که به خاطر بازخوردهای خوب مخاطبان و فروش بالای این فیلم تصمیم دارند سال ۱۴۰۳ فرایند ساخت قسمت دوم آن را آغاز کنند.

جعفری گفته: «ما در این مدت بازخوردهای خوبی از مخاطبان گرفته‌ایم و میزان فروش و تعداد مخاطبان «بچه‌زرنگ» هم نشان می‌دهد که این انیمیشن سینمایی ظرفیت های لازم برای ادامه را دارد و بر همین اساس ساخت «بچه زرنگ ۲» در دستور کار تولید استودیوی گروه هنر پویا قرار گرفته است.»

«بچه زرنگ» عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را با خود یدک می‌کشد.
نمایی از انیمیشن پرفروش «بچه زرنگ» که قرار است قسمت دوم آن ساخته شود.
به گفته این تهیه‌کننده، فرایند نگارش فیلمنامه «بچه زرنگ ۲» آغاز شده و حدود ۶ تا ۸ ماه طول خواهد کشید و پس از آن تیم تولید آماده خواهد شد تا در سال ۱۴۰۳ فرایند ساخت این انیمیشن سینمایی را آغاز کند.

«بچه زرنگ» با ۶۲ میلیارد فروش در جدول فروش سینماها در سال ۱۴۰۲ در جایگاه ششم قرار دارد اما به لحاظ تعداد مخاطب، با یک میلیون و ۹۰۰هزار تماشاگر، سومین فیلم پرمخاطب امسال بعد از «فسیل» و «هتل» به حساب می‌آید. از آنجایی که بخش مهمی از مخاطبان فیلم، گروه سنی کودک و نوجوان هستند و اکثرا با بلیت نیم‌بها به تماشای فیلم می‌نشینند، به لحاظ میزان فروش در جایگاه ششم قرار گرفته است.

با توجه به استقبال زیاد مخاطبان کودک و نوجوان از قسمت اول «بچه زرنگ» می‌توان پیش‌بینی کرد که قسمت دوم هم در گیشه موفق باشد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند