اکران پویانمایی «مرد عنکبوتی ۲»

به گزارش باکس افیس ایران:  حسین هدایت‌پور اظهار داشت: صداپیشگی کار همزمان با پخش جهانی انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ شروع و بلافاصله ترجمه و ضبط کار آغاز شد که دو هفته طول کشید و یک هفته هم صداپردازی آن زمان برد.

او با اشاره به پخش جهانی پویانمایی مرد عنکبوتی ۲ (در میان دنیای عنکبوتی) در ماه گذشته گفت: نخستین بار است که این پویانمایی توسط صداپیشگان جوان در کشور دوبله و آماده اکران شده است.

هدایت‌پور با اشاره به انجام صداپیشگی کار در مدت دو هفته خاطرنشان کرد: ۲۴ صداپیشه جوان که برخی از آنها در پویانمایی‌های دیگری هم ایفای نقش کرده‌اند در مرد عنکبوتی ۲ حضور داشتند.

عوامل این کار عبارتند از تهیه کننده: افشین بدری، مدیر دوبلاژ و صداپرداز: حسین هدایت‌پور، مترجم: مهدی بیات، صدابرداران: مهدی بیات، مصطفی عادلی‌نیا و حسین هدایت‌پور.

تیم صدابازیگران پویانمای مرد عنکبوتی ۲ را هم عرفان غیور، علی طریقت، مهنوش میرزایی، حامد باجلان، فاطمه توحیدلو، منیر سمرد، ماکان خستوان، ریحانه خسروی، علی کوهستانی، شهرزاد حیدرزاده، مصطفی عادلی‌نیا، محمد طالبی، پانیذ طاهرخانی، ندا موسوی، سحر خواجه، محمد برنجی، مریم مهدیانی، محسن رحیمی، مهدی بیات و حسین هدایت‌پور تشکیل می‌دهند.

 

به گفته او، عمده دوبلورها، کار اولی هستند. هدایت پور همچنین از برنامه خود برای اکران زن عنکبوتی به عنوان دومین گام در این راستا خبر داد.

پس از حدود پنج سال، مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی – Spider-Man: Across the Spider-Verse با جهشی به‌مراتب بزرگ‌تر نسبت به فیلم اصلی در اواسط ماه گذشته اکران شد.

 

هم‌اینک فیلم سوم مرد عنکبوتی با عنوان فراتر از مرد عنکبوتی وجود دارد که اکران آن برای ۲۹ مارس ۲۰۲۴ تنظیم شده است و تولیدکنندگان می‌گویند چند اسپین آف (روایت) از جمله لایو اکشن (ترکیب پویانمایی با اثر هنری زنده) مایلز مورالس و پویانمایی (انیمیشن) زن عنکبوتی هم در دست ساخت است.

امی پاسکال – Amy Pascal و آوی آراد – Avi Arad تهیه‌کنندگان مرد عنکبوتی تایید کردند که فیلمی از زن عنکبوتی در دست ساخت است.

 

پاسکال چندی پیش گفت که شما زن عنکبوتی و لایو اکشن مایلز مورالس را خواهید دید. آراد هم به طور خاص درباره زن عنکبوتی گفت: طرفداران، آن را «زودتر از آنچه انتظار دارید» خواهند دید.

اگرچه آنها نگفتند کدام زن عنکبوتی هدایت فیلم را بر عهده خواهد داشت اما، عیسی رائه – Issa Rae و هایلی استاینفلد هر دو در نقش‌های متفاوتی از زن عنکبوتی، در فصل دوم مرد عنکبوتی ظاهر شدند.

خروجی پس از آن نقل قولی از استاینفلد در مورد صداپیشگی این شخصیت داشت. به این معنی که ممکن است به دنبال زن عنکبوتی گوئن استیسی باشد.

در دومین فصل مردم عنکبوتی، بسیاری از بازیگران فیلم نخست از جمله شامیک مور- Shameik Moore در نقش مایلز مورالس، هیلی استاینفلد – Hailee Steinfeld در نقش گیون استیسی – Gwen Stacy و جیک جانسون- Jake Johnson در نقش پیتر.بی.پارکر – Peter B. Parker بازگشته اند. ایرنا


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند