نقش افرینی روشنک گرامی در فیلم یک کامیون غروب

نقش آفرینی روشنک گرامی در فیلم یک کامیون غروب

به گزارش باکس افیس ایران: یک کامیون غروب فیلمی به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل صفاری و به تهیه‌کنندگی رحمت‌الله اسدی، حسین حبیبی خلیفه لو و ابوالفضل صفاری محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم از ۱۹ آبان ۱۳۹۸ در سینماها اکران شد.

در خلاصه فیلم آمده است که : کمپی دور افتاده که بوسیله یک خانواده چهار نفری درست شده و اداره می شود بوسیله صاحب اصلی آن در معرض فروخته شدن است.

این خانواده تمام تلاش خود را صرف رونق دادن و جلوگیری از فروخته شدن کمپ می کنند. ولی مشکلاتی که در کمپ بوجود می آید آنها را در معرض مشکلات جدیدی قرار می دهد.

آرش عضو کوچک این خانواده که به اینترنت و تبلیغات نوین مسلط است تلاش می کند بوسیله تبلیغات اینترنتی و همچنین بهره گرفتن از شهرت و تبلیغات خواننده ای که با گروهش برای تمرین و تفریح به آنجا می آیند مشتری جذب کند.تا اینکه دختری به نام سایه به آنجا می آید..

بازیگران اصلی این فیلم عبارتند از: پژمان بازغی، نادر فلاح و روشنک گرامی

لازم به ذکر است که «یک کامیون غروب» صفاری در چهل و دومین جشنواره سائوپائولو که طی روزهای ۱۸ تا ۳۱ اکتبر در برزیل برگزار می‌شود، حضور دارد و در چهار سانس به نمایش درمی‌آید.

جشنواره بین‌المللی فیلم سائوپائولو در برزیل که با نام «موسترا» نامیده می‌شود، جشنواره سالیانه‌ای است که امسال چهل و دومین دوره آن در شهر سائوپائولو برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «یک کامیون غروب» محصول مشترک ایران و آلمان است که پژمان بازغی, روشنک گرامی, نادر فلاح, منظر لشگری حسینی, امیررضا وزیری,خسرو بامداد, سامان صفاری و مسعود مهرگان از بازیگران آن هستند.

به گزارش تصویری اختصاصی باکس آفیس ایران از این فیلم توجه فرمایید:

گروه فیلم وعکس : کورش کبیری ، جواد شیدایی


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند