کارگردان

اهدای عضو سوژه «لحظه ای با خدا» است

به گزارش باکس افیس ایران:  نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه «لحظه ای با خدا»، گفت: سوژه این فیلم تعالی هرچه بیشتر فرهنگ اهدی عضو است که بدون شک فهم درست این فرهنگ جان بسیاری از انسان‌ها را نجات خواهد داد.

مریسا صبوری  اظهار داشت: فیلم کوتاه «لحظه ای با خدا» با هدف ترویج باورهای مذهبی مردم نسبت به وجود و حقانیت خدا و تعالی هرچه بیشتر فرهنگ اهدی عضو که به یقین جان بسیاری از انسان‌ها را نجات خواهد داد ساخته شده است.

وی افزود: این کار، جان بخشی آرایه‌ای است که به جهت زیبایی از آن استفاده می‌شود، امّا می‌توان وجه دیگری به آن افزود، جان دوباره بخشیدن به افرادی که گاه با دریافت تکه‌ای از وجود هم نوع خود می‌توانند به زیبایی زندگی کنند و دوباره به آغوش خانواده نگران خویش بازگردند.

نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه «لحظه ای با خدا»، گفت: با توجه به پیشرفت علم پزشکی و در ادامه این پیشرفت ها باید جامعه نیز نسبت به فرهنگ اهدی عضو آگاهی بیشتر داشته باشد تا با فهم درستی با این موضوع مواجه شود و بتوانیم جان هموطن‌هایمان را نجات دهیم.

اهدای عضو سوژه «لحظه ای با خدا» است

صبوری با بیان اینکه هنر و سینما با توجه به میزان مخاطب خود باید در خدمت علم پزشکی و فرهنگ سازی در تمام زمینه ها باشد ادامه داد: ما تلاش کرده‌ایم در فیلم کوتاه «لحظه ای با خدا» از ظرفیت سینما در تبلیغ یک موضوع مهم فرهنگی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه پارسا جمال‌نسب تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد، افزود: مسولیت این پروژه برعهده گروه فیلمسازی «آوافیلم» به سرپرستی ابوالفضل مشهدی است، که به همراه تیم تولید و پس تولید خود با این پروژه همراه هستند.

صبوری به فیلم کوتاه دیگر خود با عنوان «جایی برای دونفر» اشاهر کرد و افزود: این فیلم کوتاه نیز به موضوع قاچاق مواد مخدر و صدماتی که این امر برجامعه وارد می‌کند پرداخته که آماده نمایش شده است.

وی خاطرنشان کرد: درواقع این فیلم های کوتاه هرچند موضوع آنها با هم متفاوت است اما ماننده قطعه‌های پازل می‌توانند کنار هم قرار بگیرند و به تدریج کامل خواهند شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند