ترمیناتور

آرنولد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد

به گزارش باکس افیس ایران:  قهرمان اسبق رقابت‌های مِستر یورنیورس و ایفاگر نقش اول سری فیلم‌های «ترمیناتور»، گفته است که اگر قانون اساسی آمریکا اجازه دهد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور شرکت خواهد کرد.

 آرنولد شوارتزنگر، بازیگر مطرح هالیوود که با ایفای نقش در سری فیلم‌های اکشن و پرهوادار ترمیناتور(نابودگر) شناخته می‌شود، گفته است که اگر قانون اساسی آمریکا این اجازه را بدهد، در انتخابات ریاست جمهوری این کشور نامزد شده و اگر نامزد شود، حتما پیروز خواهد شد!

قهرمان اسبق مستر یونیورس گفت: ببینید کاملا واضح است؛ به وضوح می‌بینم که می‌توانم در انتخابات برنده شوم.

آرنولد که از بازیگری به سیاست روی آورد، زاده اتریش است و براساس قانون اساسی آمریکا نمی‌تواند برای ریاست جمهوری این کشور نامزد شده و به کاخ سفید برود چون مطابق قانون شخص اول آمریکا باید متولد این کشور باشد.

او بر این باور است که برای متحد کردن مردم آمریکا که به شدت دچار تفرقه شده‌اند، ویژگی منحصربه‌فردی دارد. وی افزود: همین حالا به این موضوع فکر کنید؛ «منظورم این است که چه کسی وجود دارد که بتواند به معنای واقعی کلمه همه را متحد کند چون موضوع این نیست که شما به چه کسی رای می‌دهید بلکه مساله این است که به چه کسی رای نمی‌دهید.»

شوارتزنگر ۷۵ ساله، جمهوری‌خواه بوده و دو سال به عنوان فرماندار کالیفرنیا خدمت کرده و پیش‌تر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که دو سال از او بزرگ‌تر است، به شدت انتقاد کرد و به صدر کیفرخواست با ۳۷ فقره اتهام علیه ترامپ واکنش نشان داد.

وی با اشاره به اتهامات وارده به رئیس جمهور سابق آمریکا درباره نگهداری اسناد محرمانه و طبقه‌بندی‌شده کاخ سفید در عمارتش در فلوریدا، گفت: اگر اتهامات علیه ترامپ صحت داشته باشد، او به بد دردسری خواهد افتاد.

به‌رغم اینکه ترامپ در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا چهره پیشتاز جمهوری‌خواهان است، آرنولد می‌گوید که او هیچ بختی برای پیروزی در انتخابات ندارد و معتقد است: نگران این موضوع نیستم. فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد.

ترامپ و جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا هر دو به طور رسمی برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام نامزدی کرده‌اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند