آتش و گلستان

مستند آتش و گلستان در انتظار تدوین

به گزارش باکس افیس ایران: تدوین فیلم سینمایی مستند داستانی «آتش و گلستان» بزودی پس از یک روز تصویربرداری باقی مانده، آغاز خواهد شد. این فیلم تفحص هفت محقق با هفت تخصص، از شهید جاویدالاثر ابراهیم هادی است.

در توضیحاتی که توسط دست اندرکاران این مستند منتشر شده آمده است: شهادت خوانی این هفت نفر در دل امروز فقط از طریق خانواده، یاران، همراهان، هم دستان، هم رزمان، هم نفسان و هم کیشان ابراهیم هادی ممکن بود.

روئین‌تن که این مستند را سیاه‌مشقی از خود می‌داند، عوامل این پروژه را به این ترتیب معرفی کرده است؛ به نور و نگاه: مجید یادگاری، با نیابت: احمد آقاجانلو، گوش و صدای: سید احسان مولایی، به آن و لحظه‌ی: پیام احمدی، مشاورت: محمد تاجیک و با حضور هم رزمان، هم ورزان، هم نفسان، هم سنگران، همراهان، هم محل‌ها و هم خونان شهید جاویدالاثر پهلوان ابراهیم هادی. روایت‌گران به نوبه‌ی الفبا: سعید الله بداشتی، محمد رضا انصاری، تیما تقی‌زاده، علی توانگری، حبیب سیف الهی، سارا فیض، علی کارگر. نقش خوانان: میچکا خدابنده لو، منوچهر زرگر،، آزاده هادیان، امیر پاسبان و… همراهان: مسعود شمس، صالح نوریان.

علی روئین‌تن ساخت این مستند داستانی را به «مرحمت حاجی باقر، مادر شهید ابراهیم هادی که هیچ برف و یخی دل داغدارش را خنک نکرد و تمام گمنامانی که برای آزادی در خون وضو می‌کنند» تقدیم کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند