ادامه موفقیت های جهانی «جنگ جهانی سوم» ادامه دارد | نامزدی هومن سیدی و بازیگرانش در آمستردام

فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی در مراسم سالانه جوایز سینمایی «سپتیمیوس» آمستردام در سه رشته کارگردانی و بهترین بازیگر مرد و زن نامزد شد.

به گزارش باکس آفیس ایران، جوایز سینمایی «سپتیمیوس»آمستردام از سال گذشته، بهترین های سینمای پنج قاره جهان را در رشته های مختلف نامزد و در مراسمی رسمی جایزه منتخبان خود را در مرکز فرهنگی معتبر رویال آی تی ای آمستردام اعطا می‌کند. فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی در سه رشته بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن (ندا جبرئیلی) و بهترین بازیگر مرد (محسن تنابنده) نامزد دریافت جایزه در قاره آسیا شده است. .

جایزه سپتیمیوس طبق اعلام سینه ایران در رشته های بهترین فیلم، بهترین بازیگر زن و مرد اروپا، آسیا، آمریکا، آفریقا و اقیانوسیه و نیز بهترین کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه نویس، مدیر فیلمبرداری، موسیقی، مستند بلند، موزیک ویدئو، فیلم کوتاه، انیمیشن، طراحی لباس، چهره آرایی، فیلم تجربی و جایزه یک عمر دستاورد هنری اعطا می شود و در میان نامزدهای جایزه سپتیموس سال گذشته و امسال، نام برندگان جایزه های معتبری اسکار و بفتا و امی دیده می شوند.

دومین دوره جوایز سپتیمیوس آمستردام در روزهای ۳ و ۴ مهر مصادف با ۲۵ و ۲۶ سپتامبر برگزار می‌شود که روز اول به نشست ها و مصاحبه های نامزدها اختصاص دارد و در روز ۴ مهر نیز مراسم رسمی اعطای جایزه برگزار می شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند