گیشه

گزارش فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی

به گزارش باکس افیس ایران:  فیلم سینمایی «تی تی» با بازی الناز شاکردوست یک داستان عاشقانه را روایت می‌کند، این فیلم پس از گذشت دو هفته از شروع اکرانش، بافروش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جایگاه دوم گیشه را به خود اختصاص داده است.

در هفته‌ای که گذشت مجموع فروش فیلم‌های سینمایی ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود و در مجموع ۴۲۶ هزار ۲۶ نفر به تماشای فیلم‌های سینمایی نشستند. این در حالی است که در هفته پیش از آن (۱۸ تا ۲۴ تیر) مجموع فروش فیلم‌های سینمایی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود و در مجموع ۳۰۶ هزار ۶۷۸نفر به تماشای فیلم‌های سینمایی نشسته بودند این نشان می‌دهد که اکران سه فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی آیدا پناهنده، «بازیووو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی و «پیتوک» به کارگردانی سید مجید صالحی در دو هفته گذشته و «پدر و دختر» به کارگردانی خسرو ملکان در هفته گذشته، به گیشه سینماها کمی کمک کرده است

در هفته‌ای که گذشت میزان فروش فیلم‌های سینمایی، به نسبت هفته پیش از آن سه میلیارد تومان افزایش داشت که نسبتا رقم چشم‌گیری است.

عاشقانه الناز شاکردوست به گیشه سینماها کمک کرد

«تی تی» در دو هفته دوم شد، «انفرادی» همچنان اول است

در هفته‌ای که گذشت «انفرادی» با بازی رضا عطاران ۴ میلیارد تومان فروش داشت و پس از آن نیز«تی تی» با فروش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی جایگاه دوم گیشه را به خود اختصاص داد.

عاشقانه الناز شاکردوست به گیشه سینماها کمک کرد

عاشقانه الناز شاکردوست به گیشه سینماها کمک کرد


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند