کریستوفر نولان

موضوع فیلم جدید کریستوفر نولان لو رفت

به گزارش باکس افیس ایران:  طبق شایعه جدید منتشر شده، فیلم جدید کریستوفر نولان ممکن است یک فیلم ترسناک و خون آشامی باشد که اتفاقات آن در زمان حال جریان ندارد.

کریستوفر نولان، کارگردان آثاری چون فیلم Inception، فیلم Following، فیلم Insomnia، فیلم The Prestige، فیلم Memento، سه‌گانه فیلم The Dark Knight، فیلم Interstellar، فیلم Dunkirk، فیلم Tenet و فیلم Oppenheimer در حال ساخت فیلم بعدی خود با یونیورسال پیکچرز است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات احتمالی از این پروژه فاش و منتشر شده است. به نقل از FictionHorizon، وب‌سایت Gizmodo از منابع نزدیک و معتبر خود شنیده است که فیلم جدید کریستوفر نولان ممکن است یک فیلم خون آشامی ترسناک باشد که اتفاقات آن در دهه ۲۰ میلادی جریان دارد.

اگرچه اکنون نمی‌توان این شایعه را تایید یا تکذیب کرد، اما بسیاری اعتقاد دارند ایده احتمالی نولان تا حدی مشابه ایده رایان کوگلر برای فیلم Sinners با بازی مایکل بی جردن است. اکنون اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که مت دیمون و تام هالند قرار است در فیلم جدید نولان به ایفای نقش بپردازند و همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

فیلم Oppenheimer آخرین فیلم کریستوفر نولان است که توانست برای آن برای اولین‌بار جایزه اسکار دریافت کند و او موفق شد ۲ جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم سال و بهترین کارگردانی به خانه ببرد. فیلم اوپنهایمر سال گذشته ۹۷۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد که پر فروش‌ترین فیلم زندگینامه تاریخ سینما نیز محسوب می‌شود.

فیلم بعدی کریستوفر نولان برای اکران در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۶ (۲۶ تیر ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است. نولان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم مرموز را بر عهده دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند