«بیا آشتی کنیم»

راه‌یابی انیمیشن ایرانی «بیا آشتی کنیم» به جشنواره فیلم لهستان

به گزارش باکس افیس ایران:  انیمیشن «بیا آشتی کنیم» در جدیدترین حضور بین‌المللی خود راهی چهاردهمین دوره جشنواره فیلم انیمیشن اسلوونی/ لهستان شد.

 انیمیشن کوتاه «بیا آشتی کنیم» به کارگردانی عبداله علیمراد از تولیدات مرکز انیمیشن سوره به بخش مسابقه چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن StopTrik اسلوونی/ لهستان راه پیدا کرد و با حدود ۱۳۰ فیلم پذیرفته شده به رقابت خواهد پرداخت.

بدین ترتیب این دوره از جشنواره در شهر ماریبور (اسلوونی) از ۲۵ تا ۲۹ سپتامبر برابر با ۴ تا ۸ مهر و همچنین در شهر لودز (لهستان) از ۵ تا ۸ دسامبر برابر با ۱۵ تا ۱۸ آذر برگزار خواهد شد.

چهاردهمین دوره جشنواره StopTrik که با هدف تشویق مخاطبان به اندیشیدن درباره مسایل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برگزار می‌شود، قصد دارد شرکت‌کنندگان را به تفکری عمیق درباره آینده انسان و ادغام او با فناوری‌های نوین وا دارد و در این راستا با ارایه سه رویکرد متفاوت، به بررسی دنیایی می‌پردازد که در آن انسان و فناوری به هم پیوسته‌اند.

همچنین این دوره از جشنواره همبستگی خود را با مردم فلسطین، که دهه‌ها تحت اشغال رژیم صهیونیستی زندگی کرده‌اند، اعلام کرده است و موضوعات دیگری مانند تبادل اطلاعات درباره وضعیت انیمیشن فلسطین، که بازتاب‌گر تروماها و تراژدی‌های مردم این کشور است و راه‌های حمایت از فیلمسازان فلسطینی را بررسی خواهد کرد.

پخش بین‌المللی انیمیشن «بیا آشتی کنیم» برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند