بازیگران جدیدی به پیش‌درآمد سریال Dexter اضافه شدند

باکس آفیس ایران : سرویس آنلاین پارامونت پلاس و شبکه شوتایم در حال تولید پیش‌درآمدی برای سریال «دکستر» هستند که تولید آن در شهر میامی شروع شده و در همین راستا نیز از چهار بازیگر دیگر حاضر در این اثر نیز رونمایی شده است. جیمز مارتینز، کریستینیا میلیان، الکس شیمیزو و رینو ویلسون از جمله بازیگران جدیدی هستند که به این سریال پیوستند.

پیش‌درآمد سریال «دکستر» ۱۰ قسمت دارد و عنوان آن نیز Dexter: Original Sin است. قبلا نیز بازیگران دیگری برای حضور در این سریال معرفی شدند که شامل پاتریک گیبسون،‌ کریستین اسلیتر و مالی براون است. اتفاقات این سریال در سال ۱۹۹۱ میلادی جریان دارد که ۱۵ سال قبل از شروع رویدادهای سریال اصلی است.

بر اساس خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای این اثر تازه، سریال‌ «دکستر: گناه اصلی» داستان دکستر با بازی پاتریک گیبسون را دنبال می‌کند که از یک دانش‌آموز به یک قاتل سریالی انتقام‌جو تبدیل می‌شود. او که دیگر نمی‌تواند هوس‌های تاریک و عطشش برای خون را نادیده بگیرد، باید یاد بگیرد تا تاریکی درونی خودش را کنترل و هدایت کند.

دکستر با کمک پدرش به نام هری با بازی کریستین اسلیتر راه و روشی را در پیش می‌گیرد تا او بتواند کسانی را به قتل برساند که از چنگال قانون گریخته‌اند. این کاری بسیار چالش‌برانگیز برای دکستر جوان است و این در حالی است که او به تازگی کار در بخش پزشکی قانونی اداره پلیس شهر میامی را به عنوان کارآموز شروع کرده است. مالی براون در این سریال نیز نقش خواهر دکستر به نام دبرا را بازی خواهد کرد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند