فیلم «Extraction 3»

اعلام زمان آغاز تولید فیلم «Extraction 3» با بازی کریس همسورث

به گزارش باکس افیس ایران: جو روسو جزئیات بیشتری را از فیلم «Extraction 3» با نقش‌آفرینی کریس همسورث به اشتراک گذاشت.

نتفلیکس پس از پخش فیلم «Extraction 3» (استخراج ۲) در سال ۲۰۲۳ به تولید قسمت دیگری از این مجموعه چراغ سبز نشان داد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جو روسو جزئیات بیشتری را از این دنباله با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. نویسنده دو قسمت اول فیلم استخراج در گفت‌وگو با رسانه کولایدر اعلام کرد که کار روی قسمت سوم فیلم استخراج ادامه دارد.

جو روسو تأیید کرد که فیلم‌برداری فیلم «Extraction 3» در سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد: «درحال‌حاضر مشغول نگارش داستان [فیلم استخراج ۳] هستیم. با جدیت کار می‌کنیم. بی‌تردید سال آینده مراحل فیلم‌برداری آغاز می‌شود. درحال‌حاضر نمی‌توانم جزئیات بیشتری در اختیارتان قرار دهم.» نتفلیکس هنوز سخنی از زمان نمایش این دنباله به میان نیاورده است.

اطلاعات زیادی از فیلم «Extraction 3» در دست نیست و تنها می‌دانیم که کریس همسورث دوباره برای ایفای نقش تایلر ریک در این دنباله باز خواهد گشت. نتفلیکس وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم استخراج را به سم هارگریو محول کرده است که سکان هدایت هر دو قسمت قبلی مجموعه را در دست داشت. همچنین جو روسو و آنتونی روسو از شرکت AGBO به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند