متیو ریس بازیگر اصلی ریبوت سریال Perry Mason خواهد بود

متیو ریس، بازیگر سریال آمریکایی ها، به‌عنوان بازیگر اصلی سریال ریبوت پری میسون  شبکه HBO انتخاب شد.

متیو ریس، بازیگر ولزی مجموعهٔ تلویزیونی محبوب آمریکایی ها  که در این مجموعه نقش اصلی را بر عهده دارد و چند سالی می‌شود که نام وی برای بازی در این مجموعه سر زبان‌ها جاری است، به‌عنوان بازیگر اصلی سریال ریبوت پری میسون شبکه HBO انتخاب شد.

متیو ریس نامزدی بهترین بازیگر مرد بخش سریال مراسم گلدن گلوب را در کارنامه دارد و همچنین برندهٔ جایزهٔ اِمی شده است. طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر،  حضور این بازیگر در مجموعهٔ جدید شبکه HBO تأیید و اعلام شده است؛ طبق این گزارش، متیو ریس جایگزین رابرت داونی جونیور معروف شده است.

البته مدیریت اجرایی سریال ریبوت پری میسون  را رابرت داونی جونیور بر عهده خواهد داشت، اما هنوز کارگردان مجموعهٔ درام جدید شبکه HBO انتخاب نشده است. مجموعهٔ پری میسون براساس شخصیتی با همین نام و خلق‌شده توسط ارل استنلی گاردنر است.

در ریبوت سریال پری میسون  قرار است زندگی این شخصیت در زمانی که به‌عنوان کارآگاهی شخصی درجه پایین فعالیت می‌کرد، به تصویر کشیده شود. شخصیت پری میسون تحت تأثیر دوران حضور در جنگ در کشور فرانسه است و از طرفی در زندگی شخصی نیز اوضاع مطلوبی نداشته و از همسرش جدا شده است و این اتفاقات ضربات روحی جبران‌ناپذیری به وی زده‌اند.

Mason

در ابتدا قرار بود نیک پیزولاتو تولید و ساخت ریبوت سریال پری میسون  را بر عهده گیرد، اما وی در نهایت پروژهٔ ساخت فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی را انتخاب کرد و این سریال از چند روز قبل پخش خود را آغاز کرده است که البته آماری از بینندگان و کسانی که دو قسمت اول فصل سوم این سریال را تماشا کرده‌اند، منتشر شده که بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند