رونمایی از سریال The Walking Dead: Daryl Dixon – The Book of Carol

باکس آفیس ایران : ۲ سال پیش بود که مجموعه تلویزیونی محبوب و پسا-آخرالزمانی مردگان متحرک پس از پشت سر گذاشتن ۱۱ فصل پرفراز و نشیب به پایان رسید تا مسیر را برای ساخت اسپین‌آف‌های متعددی هموار نماید. یکی از این اسپین‌آف‌ها The Walking Dead: Daryl Dixon نام داشت که حول محور دریل دیکسون با نقش آفرینی نورمن ریدس ما را به اروپا و شهر پاریس می‌برد تا جلوه متفاوتی از رویارویی با زامبی‌های آدمخوار را شاهد باشیم. اثری که با استقبال خوبی از سوی طرفدارانش روبرو شد تا شبکه AMC ساخت فصل دوم آن را در دستور کار قرار دهد که میزبان حضور مجدد یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب مردگان متحرک خواهد بود.

فصل دوم سریال نام برده شده میزبان حضور مجدد ملیسا مک‌براید در قامت کارول خواهد بود تا این مجموعه تحت عنوان The Walking Dead: Daryl Dixon – The Book of Carol شناخته شود که شرایط را برای در کنار هم قرار گرفتن دوستانی قدیمی و دوست داشتنی مهیا نماید. اثری که نخستین تصویر از آن منتشر شده و ظاهر جدید کارول را به معرض نمایش گذاشته است.

در فصل دوم شاهد تلاش کارول برای پیدا کردن دریل هستیم که در این ماموریت از موتور دوست قدیمی‌اش بهره گرفته است. در عین حال نیز دریل درگیر اتفاقات جدیدی شده و باری دیگر مجبور می‌شود تا به دوستان فرانسوی خود کمک کرده و در جنگی بزرگ بر علیه زامبی‌ها شرکت نماید. نکته حائز ماجرا در این است که شبکه AMC اعلام نموده هر جفت دریل و کارول برای بقا مجبور می‌شوند تا چالش‌های سخت و طاقت‌فرسایی را پشت سر بگذارند که می‌تواند روان و روحیه آن‌ها را در معرض فروپاشی قرار دهد.

فصل دوم مجموعه تلویزیونی اختصاصی حول محور دریل دیکسون با عنوان The Walking Dead: Daryl Dixon – The Book of Carol برای پخش در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۸ مهر) برنامه ریزی شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند