طراح پوستر جشنواره موسیقی فجر: همه مخاطبان را درنظر گرفتم

به گزارش باکس آفیس ایران آیدین قشلاقی طراح پوستر سی‌ و چهارمین جشنواره موسیقی فجر درباره طراحی و ایده اصلی این طرح توضیح داد: من در این سه ماه که برای طراحی پوستر وقت داشتم بیشتر به روزهای جشنواره و حال و هوای آن فکر می‌کردم که مردم در آن روزها درگیر اجراها و رفت و آمد به سالن‌های رودکی و وحدت می‌شوند به همین دلیل ایده اصلی «شهر موسیقی» به ذهنم رسید.

این طراح پوستر درباره استفاده از فرم‌ سازهای مختلف در پوستر سی‌ و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: از سازهای ایرانی و کلاسیک کنار هم در پوستر استفاده کردم تا پیام «شهر موسیقی» را بهتر به مخاطبان برسانم.

قشلاقی که طراح پوستر دوره سی‌امین جشنواره موسیقی فجر نیز بوده است، افزود: من به دلیل وقت کافی که برای طراحی پوستر داشتم تعاملات خوبی با شاهین فرهت دبیر جشنواره برقرار کردم و از نظرات ایشان برای طراحی استفاده کردم.

وی در پایان عنوان کرد: رنگ‌های این پوستر به نقاشی ایرانی شباهت دارد و ترکیب رنگ‌ها درکنار هم فضایی برای مخاطب ایجاد کرده است تا فضای جشنواره در ذهنش دلنشین‌تر باشد؛ چراکه جشنواره برای مخاطب عام و خاص است و بدر پوستر اید به همه افراد توجه شود.

آیدین قشلاقی کارشناسی ارشد خود در رشته تصویرسازی را از دانشگده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران گرفته‌ و سابقه‌ مدیریت رویدادهای هنری را در کارنامه‌ فعالیتش دارد.

سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری شاهین فرهت از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند