انتشار فراخوان سی و ششمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان

باکس آفیس ایران : سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، بنیاد سینمایی فارابی با انتشار فراخوان سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ایران اعلام کرد این رویداد سینمایی از ۱۴ تا ۱۹ مهر در اصفهان برگزار می‌شود. براساس این فراخوان زمان ثبت نام و ارائه نسخه قابل بازبینی کلیه آثار از ۲۰ تا ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. جشنواره امسال در سه بخش ملی، بین الملل و بخش ویژه برگزار می‌شود.

در بخش ملی مسابقه فیلم‌های بلند داستانی و انیمیشن برای دریافت پروانه زرین رقابت می‌کنند. فیلم‌های کوتاه بخش ملی نیز شامل فیلم های ۳ تا ۲۰ دقیقه‌ای داستانی و انیمیشن خواهد بود. بخش بین الملل جشنواره شامل فیلم های بلند و کوتاه خارجی تولید سال ۲۰۲۳ به بعد است که مقررات آن توسط امور بین الملل جشنواره برای متقاضیان خارجی فراخوان شده است. جشنواره امسال یک بخش ویژه شامل بخش کودکان غزه، مرور آثار خارجی و نمایش‌های خارج از مسابقه دارد.

متقاضیان برای ارائه نسخه اولیه، ضمن ثبت نام در سامانه جشنواره به نشانی www.portal.icff.ir یک نسخه از فیلم خود را باید به دبیرخانه جشنواره (مدیریت ارزشیابی و داوری آثار) ارسال کنند. زمان‌بندی اعلام شده برای ثبت درخواست‌ها قطعی است و پیشنهاد می‌شود متقاضیان ثبت نام و بارگذاری مدارک خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مقررات عمومی و شرایط ارسال آثار به سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان همزمان با انتشار فراخوان در سامانه جشنواره و سامانه بنیاد سینمایی فارابی به نشانی www.fcf.ir در دسترس همه متقاضیان قرار دارد.

همچنین مقررات و زمانبندی برگزاری هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران نیز در فراخوان جداگانه‌ای اعلام می‌شود.

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ایران با دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند