«آه سرد» در ایتالیا رقابت می‌کند/ «خاطرات بندباز» در فرانسه

به گزارش باکس آفیس ایران، فیلم سینمایی «آه سرد» به نویسندگی و کارگردانی ناهید صدیق، تهیه‌کنندگی رضا محقق و مدیریت‌ فیلمبرداری مسعود امینی تیرانی در پنجمین حضور بین‌المللی خود به بخش اصلی مسابقه بیست‌ودومین جشنواره ایسکیا در ایتالیا راه یافت.

«آه سرد» به همراه هفت فیلم دیگر از کشورهای اسپانیا، ایتالیا، آمریکا، هند، آلمان و ترکیه در بخش مسابقه فیلم‌های بلند این جشنواره حضور دارد و برای به‌دست آوردن جایزه اصلی به رقابت می‌پردازد.

این رویداد از ۲۹ ژوئن تا ۶ جولای (۹ تا ۱۶ تیر ماه) در شهر ناپل، جزیره ایسکیا و در قلعه تاریخی آراگون برگزار خواهد شد.

فیلم «آه سرد» تاکنون در جشنواره های سانتاباربارا (آمریکا)، مسکو، چبوکساری و فجر حضور داشته و موفق به دریافت چند جایزه بین‌المللی مانند سن‌ژرژ نقره‌ای برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و جایزه نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه) از جشنواره مسکو، جایزه بزرگ بهترین فیلم از جشنواره چبوکساری و سیمرغ بلورین ویژه هیات‌ داوران بخش بین‌الملل از جشنواره فیلم فجر شده است.

بازیگران فیلم عبارتند از ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، امیر آرام، سالار دریامج، امیر شمس، کورش اشراقی، حسام رضائیان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی.

این اثر توسط ماداکتو پیکچرز عرضه و توزیع بین‌المللی می‌شود.

برخی از عوامل این فیلم شامل تدوین: پویان شعله ور، موسیقی: فواد قهرمانی، مدیر برنامه ریزی: صالح جوان، طراح گریم: جلال موسوی، صدابردار: آرش برومند، صداگذار: حسن مهدوی، اصلاح رنگ‌ونور: سامان مجدوفایی، مجری طرح: احمد بهرامی، محمود بهرامی (خانه فیلم پارسیان)، مدیر روابط عمومی: نغمه دانش‌آشتیانی هستند.

«آه سرد» در ایتالیا رقابت می‌کند/ «خاطرات بندباز» در فرانسه

«خاطرات بندباز» در فرانسه روایت می‌شود

همچنین فیلم «خاطرات بندباز»، دومین ساخته بلند حامد رجبی، به تهیه کنندگی سمیرا برادری و روح الله برادری (شرکت طوبی فیلم) و پخش بین المللی شرکت ایریماژ، در یازدهمین دوره جشنواره سینمای ایران در پاریس به نمایش در می آید.

این رویداد سینمایی از تاریخ ۵ تا ۱۱ ژوئن (۱۵ تا ۲۲ خرداد ماه) سال جاری در کشور فرانسه برگزار می شود و ۲ نوبت نمایش فیلم را در روزهای ۱۰ و ۱۱ ژوئن (۲۱ و ۲۲ خرداد) با حضور کارگردان برنامه ریزی کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند