ساخت دنباله انیمیشن Batman Ninja تایید شد

باکس آفیس ایران : محبوبیت و شهرت شوالیه تاریکی از دنیای دی‌سی سبب شده که انواع و اقسام داستان‌ها و اقتباس‌ها حول محور او شکل بگیرد تا حدی که در سال ۲۰۱۸ میلادی حتی نسخه‌ای شرقی از این قهرمان در انیمیشنی تحت عنوان Batman Ninja به تصویر کشیده شد. اثری ساخته شده توسط جونپی میزوساکی که یکی از عجیب و غریب‌ترین روایات حول محور بتمن به شمار رفته و به سبب بهره‌گیری از جلوه‌های بصری نه چندان قابل قبول و لحنی مبتذل با واکنش‌های ضد و نقیضی روبرو شد تا حدی که ساخت دنباله‌ای برای آن خیلی بعید و دور از انتظار به نظر می‌رسید.

حال در خبری غیرمنتظره متوجه شدیم که دی‌سی به سراغ ساخت دنباله انیمیشن Batman Ninja رفته که این بار Batman Ninja vs. Yakuza League نام خواهد داشت و کوئیچی یامادرا صداپیشه و خواننده مشهور ژاپنی نیز باری دیگر باز خواهد گشت تا شخصیت بروس وین ژاپنی را برای دوست دارانش به معرض نمایش بگذارد. اثری که طبق عنوانش می‌توان انتظار رویارویی مرگباری بین شوالیه تاریکی و لیگ یاکوزا را داشت که سکانس‌های اکشن هیجان انگیزی را رقم خواهد زد.

شعبه ژاپن کمپانی برادران وارنر تنها به رونمایی از عنوان Batman Ninja vs. Yakuza League اکتفا کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا برگزاری رویداد Anime Expo 2024 در تاریخ ۴ ژوئیه (۱۴ تیر) منتظر بمانیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند